איך שמים דשא סינטטי על אדמה -המדריך המלא להתקנת דשא סינטטי על אדמה

אין זה סוד שיותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש היום בדשא סינטטי מאשר בדשא רגיל. זה יותר זול, יותר פשוט, לא צורך מים, לא דורש עלויות תחזוקה, לא תלוי בתנאי מזג האוויר, מחזיק מעמד במשך שנים רבות וכן אפשר להתקין אותו בכל מקום שאנחנו רוצים על פי הצורך.

כל זה נכון, בהנחה כמובן ויודעים איך שמים דשא סינטטי על אדמה. באופן טבעי, מי שרוכש מרבד לא חייב להניח אותו בעצמו, אלא הוא יכול לפנות אל מומחה בתחום, בין אם מדובר בגורם מקצועי מהחברה ממנה רכשו את המוצר ובין אם מדובר בגורם מקצועי שמתמחה בעולם של גינון וכדומה. בכל זאת, רצוי מאוד לדעת כיצד שמים ומתקינים דשא סינטטי על האדמה, בין אם נרצה לדעת מה בדיוק סוג העבודה שאמורים לבצע עבורנו ובין אם נרצה בעתיד להתקין את המרבד בעצמנו.

לפני שאנחנו נסביר כיצד מבצעים את זה בפועל, צריך להדגיש, התקנת דשא סינטטי על אדמה יכולה להתבצע במקומות שונים. כלומר, זה לא משנה אם מדובר בשטח פרטי או ציבורי, בחצר של עסק או מוסד חינוכי ועוד. מה שחשוב זה מצב הקרקע והדרך בה שמים את הדשא.

כיצד שמים דשא סינטטי

שלב ראשון, יש ליישר את השטח היטב, כך שיהיה ניתן להציב את המרבד בצורה נוחה. חשוב להכין את המקום לפני כן לעבודה, בין אם זה ניכוש עשבים ובין אם זה אומר לרסס את המקום היטב, מה שעלול לדחות את תחילת העבודה במספר ימים.

שלב שני, יש לוודא שהאדמה בגובה המתאים, ובהתאם לכך יש להניח עליו חומר מצע בשביל שיהיה ניתן להתקין עליו את הדשא. החומר לא יכול להיות גבוה מ-5 ס"מ. צריך לייצר שיפוע מסוים בכניסה למבנה.

שלב שלישי, יש להדק את החומר ואז למתוח יריעת בד שחורה עם יתדות, עליה נניח את הדשא בצורה ישרה והדוקה.

שלב רביעי, יש לחתוך את הדשא בשוליים על מנת שיתאים באופן מדויק למקום. שם יש להניח מתחת לדשא פיסת PVC ולהדביק את הדשא עליו באמצעות דבק רלוונטי.

שלב חמישי, יש להבריש את הסיבים של הדשא, ולהניח חול מתאים שירכך אותם.